AISTILA® on ideaalien aistikokemusten suomalainen kärkikehittäjä, joka tarjoaa aistilähtöisiä kuluttajatutkimuksia ja valmennuksia kilpailukykyisten tuotteiden, palveluiden ja tilojen suunnittelun, kehittämisen ja kaupallistamisen tueksi.
Aikaisemmin Turun yliopiston liiketoimintayksikkönä toiminut aistinvaraisen arvioinnin huippuyksikkö irtautui omaksi yrityksekseen vuonna 2019 ja palvelee asiakkaitaan niin Suomessa kuin kansainvälisesti Turussa sijaitsevalta pääkonttoriltaan käsin.
Tämän yritysbrändin rakentamiseen liittyvän projektin tavoitteena oli
• Aistilan tavoiteposition kirkastaminen ja Aistila-brändin kiteyttäminen
• Aistilan bränditarinan ja viestintäsuunnitelman laatiminen
• Brändiviestinnän sisältöjen tuottaminen uutiskirjeeseen ja esittelymateriaaleihin
Projekti toteutettiin tiiviissä vuorovaikutuksessa yrityksen johtoryhmän kanssa. Hyvän ja hedelmällisen yhteistyön ansiosta Riitta kutsuttiin myös Aistilan hallituksen jäseneksi vuonna 2022.