Mylly on Varsinais-Suomen suurin kauppakeskus – ja samalla maailman ihmeellisin raisiolainen sellainen! Myllyn brändiuudistus viitoittaa sen matkaa kohti taianomaista, jäljen jättävää ja jatkuvasti muuttuvaa elämyskeskusta. Uudistuksen jälkeen kauppakeskuksen visiota ja strategiaa haluttiin peilata tätä tavoitetilaa vasten, jotta ne tukisivat muutosprosessia parhaalla mahdollisella tavalla.

Projektille sopimamme tavoitteet olivat seuraavat:

  • Myllyn strategian eri osa-alueiden analyysi suhteessa tavoiteltuun muutokseen ja brändilupaukseen
  • Myllyn mission ja vision kirkastaminen tukemaan matkaa kohti brändiuudistuksessa määriteltyä tavoitetilaa
  • Myllyn strategian osa-alueiden linjaaminen eheäksi kokonaisuudeksi, jossa eri osatekijät (missio, visio, arvot, brändi) vahvistavat toinen toisiaan ja tukevat tavoitteen saavuttamista.

Riitta perehtyi nopealla aikataululla, tarkasti ja syvällisesti Myllyn strategiatyöhön, haastoi katsomaan itselle tuttua uudesta ja erilaisesta näkökulmasta, ja toi vision ja mission sanoittamiseen merkittäviä oivalluksia.
Haluan lämpimästi suositella Riitan ammattitaitoa ja syvällistä halua ymmärtää asiakkaan tarpeita. Uskon, että tästä on monessa yrityscasessa merkittävä etu. Kiitos Riitta yhteistyöstämme!

Mari Hantulatoimitusjohtaja, Kauppakeskus Mylly

Ota yhteyttä niin jutellaan lisää!

Riitta Birkstedt
+358 50 502 7019
riitta@signified.fi