Mylly on Varsinais-Suomen suurin kauppakeskus – ja samalla maailman ihmeellisin raisiolainen sellainen! Myllyn brändiuudistus viitoittaa sen matkaa kohti taianomaista, jäljen jättävää ja jatkuvasti muuttuvaa elämyskeskusta. Uudistuksen jälkeen kauppakeskuksen visiota ja strategiaa haluttiin peilata tätä tavoitetilaa vasten, jotta ne tukisivat muutosprosessia parhaalla mahdollisella tavalla.
Projektille sopimamme tavoitteet olivat seuraavat:
- Myllyn strategian eri osa-alueiden analyysi suhteessa tavoiteltuun muutokseen ja brändilupaukseen
- Myllyn mission ja vision kirkastaminen tukemaan matkaa kohti brändiuudistuksessa määriteltyä tavoitetilaa
- Myllyn strategian osa-alueiden linjaaminen eheäksi kokonaisuudeksi, jossa eri osatekijät (missio, visio, arvot, brändi) vahvistavat toinen toisiaan ja tukevat tavoitteen saavuttamista.