Skip to main content

Filter

Työnantajabrändin vetovoima, pitovoima ja työntövoima

LinkedIn-virta tuntuu olevan nyt väärällään avoimia työpaikkoja. Parhaita osaajia houkutellaan mitä värikkäimmin sanakääntein; tarjolla on yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista. Korona-aika on osaltaan vauhdittanut työelämän…

Brändinrakennus – tavoitteellista arkea vai mielikuvahöttöä?

Usein näkee brändin määriteltävän mielikuvaksi, joka ihmiselle muodostuu jostakin yrityksestä, tuotteesta, paikasta tai ihmisestä. Brändi ja mielikuva eli imago, ovat kuitenkin kaksi eri asiaa. Siinä…

Menestys

Pitkään mittasin henkilökohtaista menestystä aikaansaannoksillani. Suorittaminen oli se juttu niin työssä kuin kotona – tuli hetkellisesti hyvä mieli, kun saattoi vetää rivejä yli pursuilevasta todo-listasta.…

Ota yhteyttä niin jutellaan lisää!

Riitta Birkstedt
+358 50 502 7019
riitta@signified.fi